Információk, szállítás, fizetés

A Biztonságcenter webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t! Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Akcióink visszavonásig, illetve a készlet erejéig érvényesek! Jelenleg terméket külföldre nem áll módunkban szállítani, illetve devizakülföldi ügyfeleket kiszolgálni.

Szerződés

A Biztonságcenter webáruházban értékesítésre kínált termékek képezik az Üzemeltető és a Vásárlók közötti szerződés tárgyát. A termékekről a Látogató részletesen a termékleírásokból tájékozódhat, illetve a "Kapcsolatfelvétel" menüpont segítségével e-mailben érdeklődhet az Üzemeltető munkatársaitól. A termékleírásoknál feltüntetett képek több esetben illusztrációk.

Érvényes rendelés csak regisztráció után adható fel. A regisztrációhoz szükséges jelszó bizalmas kezeléséért a Megrendelő tartozik teljes felelősséggel. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatából erednek.

A megrendelés leadásához "A webáruház használata" menüpont nyújt segítséget. Az adatbeviteli hibák javítása csak a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges.

A Megrendelő a megrendelés elküldésével Vásárlóvá válik. A rendelés visszaigazolása automatikusan, e-mailben történik, amely után tekinthető a megrendelés véglegesnek.

A fentiek alapján létrejövő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet Üzemeltető iktat, ezáltal biztosítja, hogy az a későbbiekben is hozzáférhető lesz.

A szerződéskötés és a szerződés nyelve magyar.

A megrendelt termék jogos használója minden esetben az a Vásárló, akinek a nevére a rendelt termékről kiállított számla szól.

Számlát csak magyarországi címre és forintban állítunk ki.


Fizetési és szállítási feltételek

Áruházunkban a termékeket elektronikus licenszlevél formájában értékesítjük, amelyek esetében Ön egy e-mail, illetve papíralapú licenszigazolást kap. A szoftver kereskedelmi változatát egy megadott weboldalról tudja letölteni, majd a kapott licenszkód segítségével aktiválni.

A licenszkódok rendelésekor fizetési módként általában az alábbi lehetőségeket javasoljuk, ugyanis ekkor nincs postaköltség:


A másik költségtakarékosabb lehetőség, hogy az e-mailben kapott számla végösszegét postán beszerezhető, belföldi postautalvány segítségével küldi el társaságunkhoz, amelynek megérkezését követően a termékeknél olvasható szállítási időn belül Ön elektronikus úton (e-mailben) megkapja a licenclevelet és az elektronikus számlát.

Több, eltérő szállítási idővel rendelkező termék rendelése esetén, kérjük, hogy a hosszabb időt vegye figyelembe!

A megrendelés leadását követően e-mailes vagy telefonos megerősítést kérhetünk ügyfeleinktől. Ez esetben csak a megerősítést követően kezdjük meg a megrendelés teljesítését.

Vásárlónk hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei Vásárlónkat terhelik.

Hagyományos, postai úton kiküldött számla igénylésére van lehetőség.


Elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Kivételt képez ez alól az az eset, ha Ön megrendelésében személyre szóló licenszet vásárol (javasoljuk vásárlás előtt a több szoftver esetében is letölthető (általában a gyártói oldalakon elérhető), ingyenes próbaverziókkal való tesztelést).

Az elállási jog gyakorlásakor áruházunk köteles az Ön által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni. Az elállás módja, hogy Ön az említett időtartamon belül cégünk felé írásban (e-mailes vagy postai levél formájában a lap alján megadott elérhetőségeken) nyilatkozik elállási szándékáról.


Garancia, jótállás, szavatosság

Az elektronikusan megkapott szoftver esetében kérjük, hogy az esetleges problémát a lehető legrövidebb időn belül jelezze számunkra.

Szoftvereknél a szoftver futásáért, annak helyes működéséért és az általa okozott esetleges károkért nem vállalunk garanciát és felelősséget.


Vitarendezés

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm
 

További információk:

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével, kérjük, keressen minket az info@isidor.hu címen.

A vásárlói panaszügyintézés írásban történik az info@isidor.hu címen.

Az üzemeltetővel szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Az üzemeltető székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Vas Megyei Békéltető Testület
Székhely cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 94/312-356 Fax: 94/316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Üzemeltető és vevőszolgálat (időpontegyeztetéssel):
Üzemeltető: Isidor Kft.
Székhely: 9700 Szombathely, Pozsony u. 1.
Adószám: 14807604-2-18
Cégjegyzékszám: Cg. 18-09-108864
Nyilvántartásba vevő cégbíróság: Vas Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adatvédelmi Biztos által kiadott nyilvántartási azonosító (adatkezelési azonosító): 02483-0001
E-mail: info@isidor.hu

Tárhelyet biztosító szolgáltató: MediaCenter Hungary Kft.
Postai cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.
Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.
Telefon: 76 / 506-618, vagy 30 / 439-2137